fredag 19 september 2008

Min första nominering!

Jag har fått min första nominering och den värmer ordentligt vill jag lova! Till och med så att inspirationen för fler blogginlägg börjar pyra. Imorgon kommer jag ägna förmiddagen åt att överföra några av de nytagna bilderna till datorn och sen skall det skrivas banne mig :)

Tack snälla Bettan för nomineringen och tack alla ni andra som med jämna mellanrum faktiskt ägnar en del av er tid till att ta del av det jag skriver.




Å så var det min uppgift att nominera några av mina favoritbloggar. Dom som jag regelbundet tittar in på och som är stora inspiratörer har jag länkat i min länklista. Flera utav dem har helt andra inredningsstilar än vad vi har hemma, men deras fantastiska förmåga att fixa hemma, deras kreativitet och slit gör det absolut värt att titta in.

Men jag måste nämna några och dessa är Camillas nya hem, Hem och liv och Tapeter och teak.

Ha en fortsatt bra dag!

Kram Malin

2 kommentarer:

Eva sa...

tack så mycket för nomineringen, det värmer så underbart. Ha en trevlig helg

Anonym sa...

Tusen tack! Vad glad jag blev över nomineringen.