onsdag 24 september 2008

Var bok har sin plats

Väggen som delat kök från vardagsrum har sedan vi flyttat in varit helt vit. Rätt trist med tanke på att den är rätt stor men det tog ett tag innan vi kunde komma överens om vad vi ville sätta upp där. Tillslut fick jag min önskan igenom och en tavellist sattes upp Nu pryds väggen med de kokböcker som används mest för tillfället.




Leilas bakbok delar plats med två andra böcker med smalare alternativ av mat. Hennes bakverk är inte de sundaste av alla, man ack så goda! Då är det inte bättre än att man måste kompensera med sund mat för att slippa investera i en ny garderob.

Ha det gott!

2 kommentarer:

Camillas nya hem sa...

Jag är usel på att baka men vill ha Leilas bok eftersom den är så fin! Kanske lär mig om jag köper den? Hihi. :) Det är fint med tavellister med böcker på!

Trevlig helg passar jag på att önska dig!

Anonym sa...

Jättefint! Jag så gatt dom hade Leilas bok "A piece of cake" på rean nu... Är SÅÅÅ sugen!