onsdag 10 september 2008

Svar från Apollo

Igår kom ett brev från Apollo med posten där de vill kompensera oss för de brister vi upplevde i samband med vår semester. Det blev en liten slant. Troligtvis betydligt mindre än vad vi hade sparat om vi istället valt att boka ett hotell med likvärdig rumsstandard som vi fick. Det som störde oss mest var formuleringen i brevet:

"Enligt vår information på hemsidan framgår att dubbelrummen på Hotell Kassandra är nyrenoverade och kan vara belägna i den nya eller den gamla delen av hotellet. Det är naturligtvis tråkigt om det rum ni tilldelades inte upplevdes som nyrenoverat. /.../"

Ni som har läst vårt tidigare inlägg med bilder från hotellrummet kanske förstår vad jag menar. Det är en sak att rummet är nyrenoverat men att vi inte upplevde det som det. Men det rum vi fick var definitivt inte nyrenoverat, eller ja, det beror på hur man ser det. Det har säkert varit nyrenoverat en gång i tiden för ca 15 år sedan. Om det är det som Apollo menar med nyrenoverat så kommer jag definitivt fundera både en eller två gånger innan jag bestämmer mig för att boka nästa resa med dom...

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch... Jag tycker att det var ett snorkigt svar. Särskilt med tanke på era bilder. Skickade du med dom fresten??? Annars så tycker jag att du ska göra det i ett nytt brev faktiskt. För jag håller med. Det rummet ni fick kan inte på något sätt kategoriseras som nyrenoverat. Blä! Allt bra med er annars? Vad har ni för er i helgen? Du kan väl höra av dig om ni har en stund över. Vill så gärna ses gumman!