lördag 13 december 2008

Semesterledigt

Alldeles strax bär det av till Thailand för att fira mig (jag fyller år), fira jul, njuta av lite julledighet och mycket annat. Hoppas ni får en fantastiskt bra jul här hemma och att snön hinner lägga sig lagom tills dess att tomten kommer. Vi är tillbaka igen innan det nya året firas och förhoppningsvis har jag en massa fina saker att dela med mig av.







(foton lånade från matton.se)

Så tills dess, ha en riktigt god jul och ett gott nytt år!
Kram Malin


3 kommentarer:

Anneli sa...

Grattis i förskott på födelsedagen jag hoppas du får en härlig semesterresa.
PS jag fyller också år till veckan fast inte jämna år. Så jag vet hur det är att fylla vid jul.

Kram

Anonym sa...

Oj så underbart med en resa till varmare breddgrader! Hoppas ni får det toppen. Grattis i förskott... och god jul och gott nytt år! Kram Maja

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen en dag i efterskott gumman! Och God Jul. Och Gott nytt år... *s* Hoppas att ni får en alldeles, alldeles underbar resa! Vill höra allt sen och efter helgerna får vi boka in en middag eller liknande tycker jag! KRAM!