söndag 8 juni 2008

Underbara sommarvärme!

Det var med ambitiösa planer som jag gick in i denna långhelg. Listan med saker som skulle fixas hemma var hyfsat lång och involverade både mig och sambon. Men jag måste någonstans ha glömt att kolla in (eller ignorerat) väderprognosen för vem har lust att sitta inne när vädret är så fantastiskt som det har varit dessa dagar?! Så av sakerna på listan blev intet gjort. Istället har vi passat på att fylla dagarna med andra saker. Studenter har firats, Djurgården besöktes på nationaldagen och ett besök till min syster med familj har hunnits med.

Inte ett dugg ledsen är jag för det vi inte gjorde hemma. Dessa spar vi till eventuella semesterdagar som behöver fyllas. För snart, snart så, är det semester minsann!

Kameran följde självklart med på vår promenad runt Djurgården som sedan resulterade i en mjukglass utanför Skansen. Besöket innanför tänkte jag spara tills dess att mina systrar och syskonbarn följer med senare i sommar.




Ha en trevlig kväll!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga bilder från Sverige när det är som absolut vackrast...
Tack för din gulliga komm på min blogg. Tapeten heter Eliza o är köpt på Åhléns för ca 1,5 år sedan, vet inte om den finns kvar. Ha en fin dag

Linda -Galleri Palla sa...

Nä inte kan man sitta inne när det är så härligt väder. MAn måste liksom passa på för man tror inte det är riktigt sant...

Anonym sa...

Ja, det fanns många etiketter men egentligen inga konstiga. Alla mina kryddor fanns det en etiket till och det blev några över men det kan ju hända att man kommer köpa fler kryddor senare och då är det ju bra att ha. Sen var det inte så dyrt heller så det är ju ingen större förlust om det inte passar. Lycka till!

n o r d i n g å r d e n sa...

Å vilka underbara havsbilder och en sån go katt ni har!!! Mari.