lördag 18 oktober 2008

Inspirationslust

Jag känner mig tillbaka på banan och börjar känna sug efter att inreda igen! Total brist på inspiration och lust har infunnit sig den senaste tiden men nu ska det bli ändring på det. Idag spenderades eftermiddagen med min syster och hennes dotter och vi besökte massor med inredningsbutiker. Det fanns så mycket fint och jag ångrar att jag inte tog med mig papper och penna så jag kunde skriva ner allt fint jag hittade.

Menu har nyligen lanserat stapelbara ungsformar som vi letade febrilt efter i våras. Nu har de dykt upp i butik och vi funderar på vilka storlekar och hur många vi ska köpa =)


(Bild lånad från www.designonline.se)




Julpyntet och de röda/vita inredningsdetaljerna börjar leta sig fram på hyllorna, och jag längtar efter att få ordna med julmyset hemma. Men denna jul kommer inte att vara sig de andra lik. I år flyr vi landet och kommer tillbringa julaftonen på en varm och härlig strand i Thailand. Det ska bli kul att göra något annorlunda. Pepparkakor, glögg och lussebullar får vi se till att äta oss mätta på innan vi åker iväg...
Ha en bra helg!
Kram Malin




1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du nämner julen gumman... Jag har precis suttit och frossat i en tidning med julpyssel och helt plötsligt så kan jag inte bärga mig. Vill göra julkort, baka julkakor, göra julpynt och hänga upp kransar och tända ljus. MEN... Jag tror jag får ta mig igenom Wilmas födelsedag, Erik 30-årsskiva, min födelsedag, min mammas, min mosters, min systerdotters och sist men inte minst.. DIN, först. *s*