torsdag 30 oktober 2008

Varma höstkvällar

Det börjar kännas att vi närmar oss den kalla delen av året och jag suktar mer än någonsin efter en öppen spis. Det finns hur många som helst att välja på även för oss som inte har möjlighet att installera en riktig variant. Nu funderar jag febrilt över hur jag ska kunna få plats med en sådan i vårt vardagsrum. Det känns tyvärr rätt kört eftersom samtliga väggar är fyllda med möbler. Frågan är om vi verkligen behöver vårt sideboard? Kanske kan man stuva in alla saker någon annanstans? Troligtvis inte, men jag ger inte upp tanken på en eldstad hemma, inte än i alla fall…


Bilden har jag haft sparad i mitt inspirationsarkiv och jag minns tyvärr inte vart jag fann den.
/Malin

1 kommentar:

Anonym sa...

Men ack så läckert! Särskilt om man har lite dåligt med plats!