fredag 19 juni 2009

Midsommar och utmaning

Jordgubbar är nästan ett måste på midsommar och självklart finns även en ask röda bär hos oss. Vi utsågs till dessert ansvariga och jag har klurat en hel del på vad vi ska äta på denna midsommarafton. Valet föll tillslut på en jordgubbstårta (såklart). Hur den smakar återstår att se!


För någon vecka sedan blev jag utmanad av Alltidinredning. Utmaningen var faktiskt lite klurig och krävde en hel del funderande innan jag kunde slutföra min lilla lista.

Bästa köpet: Vår tv-bänk och vårt sideboard från Azzaro
Lyxigaste prylen: Köksknivarna från Global
Mest nöjd med: Våra köksmöbler
Hälsosammaste maskinen: Blendern från Philips. Bjuder på goda smooties!
Minst nöjd med: Utseendet på vårt kök
Längtar efter: En inbjudande uteplats så här nu till sommaren
Önskar jag hade: Ett hus med utsikt över vatten
Om jag kunde trolla: Skulle jag se till att vi fick ett fönster vid diskbänken
Saknas på min vägg: Våra bröllopsfoton
Charmigaste detaljen: Tror det saknas charm i vårt hem... Detta måste åtgärdas omgående! Någon som har något tips kanske?

Har ni också gjort denna utmaning? Då får ni gärna lämna en kommentar så jag får se vad ni svarade! Självklart får ni gärna kommentera annars också :-D

Inga kommentarer: