onsdag 3 juni 2009

Uterum

(Foto H&G TV)

Mitt letande efter inspiration till uterummet fortsätter och denna gång föll jag för den här uteplatsen. Gillar hur vattnet används för att skapa olika rum i trädgården och hur de har valt att använda plattorna i mitten för att binda ihop rummen. För mig bör trädgårdar anpassas till det skede i livet man befinner sig i. Denna skulle kanske inte vara så praktisk för barnfamiljen utan mer för den del då barnen vuxit upp. Fast om någon erbjuder sig att ordna min trädgård så att den ser ut så där skulle jag nog ha svårt att säga nej...

4 kommentarer:

Elisabeth sa...

Anytime bejb!

karola sa...

Det där var riktigt snyggt...men ja kanske mindre praktiskt :) ....mitt trädgårdsprojekt får jag lämna därhän och inse att det inte kommer bli färdigt helt och hållet...tack vare min förkylning så gick veckorna vansinnigt fort nu innan avresan.... men men man skall väl ha något att pyssla med sedan också när man är tillbaks... :)
Ha det fint!

Malin sa...

Jag skulle inte heller tacka nej. Riktigt fint!

Anneli sa...

Jag skulle inte tacka nej till att ha sådär i min trädgård. Ska tänka på dig om jag ser några snygga balkonger så att jag kan tipsa dig.
Ha det bra.