lördag 13 juni 2009

På väg hem

Insåg precis att det var länge sedan denna blogg uppdaterades. Måste få skylla på allt som har skett den här veckan som gjort att tiden inte har räckt till. I torsdags för drygt en vecka sedan fick jag besök av maken och två vänner till honom. Tillsammans var det tänkt att vi skulle avsluta min vistelse här i USA. Deras semester inleddes med ett besök i Seattle över helgen. En trevlig stad som jag tänkte berätta mer om i ett inlägg framöver. Sen har det varit ett pysslande för att få ihop mitt jobbande, packning, avslut på jobbet och små utflykter de sista dagarna innan avresa. Rätt hektiskt med andra ord!


Men nu är jag på väg hem och sitter för tillfället på flygplatsen i Portland och väntar på att mitt flyg ska gå. Sen, om sisådär en 15-20 timmar kommer jag kliva in genom min alldeles egna ytterdörr för första gången på snart tre månader. Gissa om jag längtar just nu! När jag väl är på plats ska jag ta tag i utmaningen jag fick för dryga veckan sedan, läsa ikapp mig på vad som hänt hos er och framförallt ladda för framtida inredningsprojekt.

Tills dess önskar jag er en härlig helg! Å ni ser väl till att solen är framme när jag kommer hem? För jag önskar mig en riktigt varm och härlig sommar i år!

5 kommentarer:

Anneli sa...

Välkommen hem till Sverige :)

Jenny sa...

Hej! Ja det är skönt att komma bort ibland, och när man kommer hem så uppskattar man "hemma" så mycket mer :) Hur känns det att vara tillbaka i Sverige då? Här i Kalix är allt bara bra, har haft en toppen helg i en kompis stuga.. vi har druckit några cider, bastat och badat i älven. Ätit alldelens för mycket och bara tagit det lugnt och sovit. Och nu bara 4 dagars arbete och sen ledig i 4 dagar. Vad har du för midsommarplaner? Jag återkommer med tapetens namn, kommer inte ihåg det så här direkt i huvudet ;) Men visst är den häftig.
Hoppas du har det bra!
Kram på dig.

Elisabeth sa...

Gumman... Du är SÅ välkommen hem. Men det där med solsken kan du nog bara glömma är jag rädd....... =(

Carina sa...

Välkommen hem! Vad underbart det måste vara...borta bra med hemma bäst!
Jag hoppas att solen tog emot dig!
Kramen.

Twelve sa...

Профессиональное SEO продвижение сайта Opencart | Разработка интернет магазина под ключ | Cколько стоит разработка интернет магазина Opencart | Продвижение магазина под ключ | SEO продвижения сайта | Разработка интернет магазина на движке OpenCart | SEO продвижения blogspot

Белый каталог сайтов | Топ белых Каталогов сайтов | Կայքի գրացուցակ | Web Directory | Топ каталоги сайтов

SEO анализ сайта для веб-мастеров | Проверить сайт на ИКС тИЦ PageRank| Узнать PageSpeed сайта | تحليل الموقع