torsdag 4 juni 2009

Riktigt oväder


Dagens varma väder slog på kvällen helt plötsligt över till spöregn, åska och blixtar. Den dagliga promenaden ställdes därför in. Gissa om jag kände mig lite snopen! Istället har jag tillbringat kvällen med lite av varje i väntan på att tiden ska gå. Imorgon kommer nämligen maken hit en sista gång men denna gång tillsammans med två vänner. Den sista veckan på min vistelse här kommer blandas med en del utflykter och en hel del jobb. Det är dags för mig att börja runda av här inom kort, men först blir det en biltur till Seattle! Bilder från den resan kommer efter helgen och sen kära vänner lovar jag att inte visa fler resebilder på ett tag utan återgå till lite inredning igen.

Kram

8 kommentarer:

Elisabeth sa...

Åååh! Ha det riktigt gott nu på biltrippen och med Lasse. Gissar att du längtar. =)

Blogg by Maliin Stoor sa...

Nu har jag hittat till din blogg!
Kul!

Välkommen in och kolla UtmaingsListan som ligger där!!

Må gott

Maliin

Iben sa...

Vädret är exakt som här: vi hade 25 grader++ i helgen, och i morse: 7 grader!! Det har blåst otroligt mycket, och med väderomslaget känns det småt...höstigt, faktiskt. Brr!
Njut nu sista veckan!

jagochmitthem sa...

Kul att din man kommer över igen.

I tisdags var jag i Småland och där regnade det och åskade ordentligt. Fy!

Kram Annette

Milla sa...

Kul att hitta till din blogg efter kommentar hos mej! Vilket roligt äventyr du är ute på! USA är drömmen för mej...en dag ska jag dit!!! Ha en fortsatt trevlig tripp! Kram Milla

Lallis - liv och leverne sa...

Vilket äventyr:)
Kram Lallis

kardemumma sa...

Här har sommarvärmen försvunnit!
Iskallt och grått! Ja,vanlig svenskt sommar med andra ord :)
Ha det gott!
Kram C

Carina - inspirera sa...

Ha det riktigt bra nu dina sista dagar overthere...sedan är du förstås välkommen hem!
Kramen.