lördag 30 maj 2009

Balkonginspiration

Om ca två veckor är det dags för mig att packa väskorna och återvända hemåt igen. Tänk vad tiden går fort ändå. Nästan tre månader har passerat sen jag sprang runt, halvt i panik, för att få med allt som jag kunde tänkas behöva under min vistelse här. Laddad med inredningsenergi har jag planer för nästan alla rum där hemma. Tur vi inte bor så stort =)

(Foto H&G TV)

I år hoppas jag få ordning på uteplatsen hemma. Tyvärr har jag inte en uteplats i storlek med denna ovan, även om jag kunde hoppats på det. Istället får jag nöja mig med en uteplats i storlek med en balkong. Jag har stort behov av inspirationsbilder på hur man kan inreda en sådan men hittar nästan bara trädgårdsbilder.

Har ni några tips på vart jag kan leta inspirationsbilder?

3 kommentarer:

Carina - inspirera sa...

Jag har väl inte några tips till inspiration...men det låter ju inte helt fel att inreda ute!
Jag tycker det ser så väldans skönt ut med en massa kuddar ute!
Vad skönt för dig att det börjar närma sig hemgång :)
Kramen.

karola sa...

Så nu bär det snart av hem...bästa tiden :)

-vi åker nästa vecka och får fira midsommar på hawaii i år...det blir nog int fy skam det heller. jag skall njuta av HGTV i sommar. Massa inspiration där.

Jag gillar textilier ute ocskå och har man inte stora plätten så kan man ju ösa på med växter, det blir ju dyrt annars när man har stort att fylla upp.

Men jag fick massor av växter så fort jag började gräva rabatt hemma i vår...alla kom förbi och frågade :) så det kanske ramlar in erbjudanden åt dej också om du påstartar projektet!

jag har utmanat dej på min blogg idag och det vore ju toppenkul ifall du antar utmaningen :)??
kram Karola

karola sa...

Hej Malin, så kul att du antar utmaningen, det går finfint med betänketid...du får gärna hojta när du lagt ut det...skall bli kul att se din lista!
Ta vara på dina dagar i stora landet!!