fredag 8 maj 2009

Lite nytt

Vad gör man när man inte spenderar pengar på heminredning? Upptäcker att det finns andra saker som pengarna räcker till! I helgen som gick var vi iväg på ett av de stora shoppingcentrum som finns inom lämpligt avstånd. Tanken var mest att vi skulle åka dit för att ha något att göra när jag ramlade in på den här affären som hade massor av rea skyltar uppsatta. Det fanns massor av fina kläder som jag gärna hade köpt. Helt tomhänt därifrån kom jag inte. En kjol, en cardigan och en tröja inhandlades. Dessutom fick man ett presentkort om man handlade för ett visst belopp. Så nu får jag en anledning att handla ännu mer :)



(Foto Banana Republic)

I helgen befinner vi oss i San Fransisco så det kommer tyst från mig här på bloggen. Är tillbaka igen på måndag kväll och då kommer jag förhoppningsvis kunna bjuda på en hel del bilder från vad jag tror är en helt fantastisk stad. Om mina förväntningar uppfylls återstår att se.

Hoppas ni får en bra helg!



3 kommentarer:

Carina - inspirera sa...

Ha en underbar helg! Ser fram emot rapporteringen...
Kramen.

Anna sa...

Ha en härlig helg! Ser framemot att att få se bilder!

Jenny sa...

Hej! Haha så du ramlade också dit på lite klädinköp. Jag har lyckats ramla över en massa klädplagg som jag bara måste ha. Jag som annars aldrig brukar hitta någonting. Hur är det annars då? Hos mig är det upp ibland och ner ibland. Känner mig bara så trött i kroppen, behöver vila och semester och se nått annat än vardagen här. Men i helgen är jag ledig.. då blir det ett loppisbesök och lite shopping i annan kommun. Ska bli kul. Kram på dig!