onsdag 25 mars 2009

En kort uppdatering

Oj,

jag insåg precis att det har hunnit gå en vecka sen senaste inlägget. Veckan har varit fullproppad med saker som var tvungen att ordnas med innan avresan. Känslan av att ett lång maratonlopp precis har genomförts finns i kroppen. Träningar, jobb, avslutningsfest med handbollen, familjefika i lördags, packning osv. Imorgon bär det av för mig till USA. Jag ska iväg med jobbet under nästan 3 månader och är hemma i Sverige igen i mitten på juni. Det ska bli otroligt kul men samtidigt lite tråkigt. Maken stannar hemma och försöker hålla ställningarna med ett par avbrott för att besöka mig. Det är den delen som är trist. Hade det varit möjligt skulle jag självklart ha velat dela hela vistelsen med honom där.

Så om jag inte har hunnit kika in och kommentera hos er den senaste tiden så har ni förklaringen ovan. Jag har haft fullt upp med att förbereda för resan. Så snart jag är på plats så kommer jag uppdatera er om det som hänt här hemma på senaste, men även om det som finns där jag kommer vara. Likaså ser jag fram emot att se vad som har hänt hos er.

Kram så länge!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Både roligt och tråkigt då...
Men det blir säkert en bra upplevelse också! Ska följa dig med spänning...
Kramen.

Anonym sa...

Ha en JÄTTEBRA resa gumman! Jag tippar på att du kommer att ha så fullt upp med att göra och sortera alla nya intryck att du inte kommer att hinna sakna lilla Sverige det allra minsta...Förutom maken då så klart. =) Vi får träffas när du kommer hem igen! Massa kramar!

Anneli sa...

Ha det så bra på din 3-månaders äventyr. Du får nog en hel del att skriva om.