söndag 29 mars 2009

Musik med kärlek


Innan jag åkte fick jag en present av min älskade make, en rosa MP3, som han hade laddat med musik. Jag hade tidigare nämnt att jag önskade mig en sådan så gissa om jag blev glad. I smyg hade han köpt och laddat den med de låtar han trodde jag skulle gilla. Är inte det kärlek så säg!

På jobbet har vi sedan någon vecka en stegtävling som varar i 6 månader där vi måste gå minst 10 000 steg per dag. Nu kommer det kännas mycket roligare att stega på, iallafall ett tag till :)

1 kommentar:

Anneli sa...

Du undrade vilka erfarenheter vi har sedan tidigare av husbygge. Vi köpte vårat tidigare hus (det som vi rev nu) och totalrenoverade det. För det fanns inge vatten eller avlopp i huset, ingen isolering i väggarna så under den renoveringen fick vi lite erfarenhet. Bygger man ett hus själv så måste man vara medveten om att det kommer att bli mycket jobb och slit och det visste vi sen renoveringen.
Vi har även dom som vi kan vända oss till om vi har funderingar och behöver hjälp med hur vi ska göra. Men som svar på din fråga så har vi aldrig tidigare byggt ett hus och ingen av oss jobbar som snickare.