onsdag 11 mars 2009

Inspiration brandalarm

När jag nämnde mitt brandvarnare inköp så fick jag tips om en annan brandvarnare som skiljer sig lite från mängden. Det var Annelie som tipsade om Snapalarm som sätts fast direkt på lampsladden. Det förutsätter att man använder taklampor hemma men visst är det en kul idé? Helt klart ett avbrott mot dem den traditionella brandvarnaren.




Jag tycker det är kul när teknik kan göras lite roligare än vanligt. Ett smart drag om man vill få en mindre teknikintresserad (men heminredningsintresserad) att lockas till köp.


Kram Malin

8 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt smart sak, bra att de utvecklas sådana viktiga saker...
Kramen.

Anonym sa...

Riktigt smart!! Sådana ska jag köpa nästa gång, såvida de inte kostar för mycket ;)
Kram Frida

Anonym sa...

Kan inte bestämma mig för om den är cool eller om det bara kommer att se konstigt ut! *s* Men det borde passa oss eftersom vi aldrig får upp våra i taket.... Så är det när man bor med en elektriker... =)

Anonym sa...

Hej Malin! Jag jobbar ju på EM möbler, men vi köper in mycket eget. Så tyvärr kan jag nog inte rekomendera någon butik som har liknande sortiment som oss. Men allt som jag lägger ut på bloggen kan man ju naturligtvis beställa :)
Hur är det med dig då? Allt bra? Kram Jenny

Anonym sa...

Smart men jag tycker kanske att det ändå stör utseendet på lampan lite för mycket. Så jag kör på den gamla hederliga versionen ett tag till :)

Linda -Galleri Palla sa...

Tack för tipset om Cervera! Har inte hunnit dit dock. Denna brandvarnare är också läcker.

Anonym sa...

Du har blivtmanad på min blogg! En ny utmaning! Hoppas att du har en skön helg! KRAM!

Anneli sa...

Den finns även i svart har jag sett i senaste Plaza där dom tog upp den och din brandvarnare också som snygg design.
Ha en bra helg