tisdag 21 april 2009

Handduk i turkost

Det blir inte många inköp för min del för tillfället vilket är bra för plånboken om inte annat. Häromdagen var jag tvungen att köpa en handduk eftersom jag skulle färga håret och inte ville förstöra de som ingår i boendet. Jag hittade en turkos handduk i normal storlek för motsvarande 40 kr. Nu är jag sugen på att köpa ett helt set och ta med hem. Jag är som bekant svag för den färgen och har funderat på att köpa handdukar till badrummet i den nyansen. Undrar om det går att få plats med i resväskan sen? Hmm...

5 kommentarer:

Sara Mårtensson sa...

Hej!
Tack för din fina kommentar hos mig! :-)
Turkost är en superfin färg så jag tycker visst att du ska köpa fler turkosa handdukar!
Ha en fin dag!
Kram Sara

Carina - inspirera sa...

Jaa, köp hem ett helt gäng! Jag älskar också turkost...
Kramen.

jagochmitthem sa...

Snygg handduk. Köp du några till annars ångrar du dig nog. :-)
Du får trycka ner dem i resväskan.

Kram Annette

Jenny sa...

Hej! Jo det här med stegräknare är också en kul grej för oss. Men det gör faktiskt att man tänker på att röra sig mer. Och nu när det är riktigt vår väder är det sååå skönt med långpromenader :) Såg att du hade skickat maken att köpa mattorna från Rusta. Fanns dom kvar? Turkost är en jätte fin färg. Så jag förstår att du var tvungen att köpa handduken ;) Allt bra med dig? Hur länge har du kvar tills du åker hem nu? Nu ska jag packa upp en massa fina varor från Wikholm, gissa om hälften vill följa med mig hem. Men man får som hejda sig när man inte har så stort längre. KRAM

Anna sa...

Turkost är fint och somrigt! Tycker absolut att du ska köpa hem ett helt gäng!