torsdag 2 april 2009

Sovrumsinspiration





(Foto www.hgtv.com)

Tänk tanken att när som helst på dagen kunna sätta sig ner och kolla på ett program som handlar om heminredning, trädgård, köpa och sälja hus. Låter rätt tilltalande, eller hur? Iallafall om man som jag ofta har saker uppbokat så att man inte alltid kan anpassa sig till de program som finns att välja på hemma. Jag har upptäckt att de har en tv-kanal här i USA där det sänds olika typer av heminredningsprogram från morgon till kväll. Gissa om man blir inspirerad att fixa hemma. Det var just det, den lilla detaljen. Det kommer inte bli så mycket fixa hemma för min del på ett tag, men sluta planera för hur hemmet kan förändras tänker jag inte göra.

Just nu är jag fortfarande inne på sovrummet hemma, som tyvärr inte hann bli klart innan jag åkte. Det fanns helt enkelt inte tillräckligt med tid. På Home and Garden Televisions hemsida finns mycket inspiration både för det hem och trädgård. Idag tänkte jag bjuda på lite sovrumsinspiration. Vad tycker ni? Är det något av rummen som tilltalar er?

Kram Malin

8 kommentarer:

Carina - inspirera sa...

Jamen, vad härliga bilder...
Ska kolla deras sida, verkar kul.
Just nu behöver jag massor av inspiration för trädgården...
Iår har vi gräsmatta, men resten saknas!
Kramen.

karola sa...

Vad jag.... miss home and garden tv! bodde i La i ca 8 år och jag älskade alla dessa program...hm

vilka härliga sovrumsbilder...håller precis på att fixa o i vårt sovrum (right at this moment..)
Har inte bestämt riktigt alla detaljer ännu...men nästan :)
Ha det gott och njut av 24 timmars inredning, trädgårds tv....lyckost!

kardemumma sa...

Hej hopp.
Jag vet att den är såååå billig over there men vi pratade med en rep. från KA och han sa att det går att göra om elen men den håller bara ett par år eftersom USA har svagare ström än vår-sorry!
Ha det gott over there.
Kramar C

Anneli sa...

Det var inte bara en som tilltalade mig men min favorit är bild tre. Härligt att kunna sitta vid ett skrivbord och titta ut på en sådan utsikt eller ligga kvar i sängen. Annars var sänggaveln/väggen med hyllorna i bild två så snygg gillade även färgerna i det sovrummet. Den sista bilden tror jag skulle kunna ha blivit en favorit om persienderna hade varit uppdragna.
Kramar från mig.

Linda -Galleri Palla sa...

Jodå, det var fina bilder. Själv funderar jag på en sänggavel i tyg... Hmmm vi får väl se...

Malin sa...

Jag diggar din smak så jag gillar faktiskt alla - kanske mest nummer två och nummer fem. :-)

Signe 1 sa...

Tack för titten hos mig, alltid kul att på det sättet hitta 'nya' bloggar!:-) Kanonfina sovrum!! Kram Sofia

rustik charm sa...

Vilka härliga sovrum:)
Kram Kristina