torsdag 16 april 2009

Hej!

Det händer inte speciellt mycket spännande i mitt liv just nu. Dagar och kvällar ägnas åt att jobba så mycket jag kan. En liten paus tas med jämna mellanrum för att se vad som visas på tv eller om det har uppdaterats något i era bloggar innan det är dags att ge sig i kast med jobbet igen. Ni förstår säkert... Men jag hoppas att mitt slit ska löna sig och framförallt att jag ska kunna ta lite ledigt när maken kommer hit igen om två veckor. Då har vi bland annat en tripp till San Fransisco inbokad. Jag har aldrig varit där tidigare så det ser jag fram emot väldigt mycket!

Idag tänkte jag bjuda på några glimtar från toaletten i lägenheten jag hyr. Jag gillar tavlan/planschen på väggen bakom toaletten. Färgerna är absolut tilltalande!


Ber om ursäkt för bildkvalitén. Det var svårt att få till en bild som inte speglade sig. Hoppas att ni får en bra fortsättning på veckan (vi är redan inne i mitten på april, kan ni förstå?).

Glöm inte bort att delta i min tävling där jag lottar ut en trädgårdsbok. Sista dag att vara med och tävla är nu på fredag den 17 april. Lycka till!

9 kommentarer:

Carina - inspirera sa...

Jag gillar verkligen turkos...
speciellt i badrum/toaletter. Jag vet inte varför men kanske att det ger ett mycket fräscht intryck!
Kramen.

karola sa...

Ja, verkligen härlig bild!

San fransisco ja....världens vackraste stad, du kommer ha såå trevligt med maken :)
Numera Turistattraktionen...Alcatraz är verkligen värd ett besök...jätteintressant.

Ha det gott.
/Karola

Anneli sa...

Håller med dig det är en härlig färg på tavlan.
Som svar på din fråga så är det dotterns rum, tapeterna heter magnolia och de är en Duro tapet.

Elisabeth sa...

http://sv.wikipedia.org/wiki/Georgia_O'Keeffe

Kan vara kul att veta... =)

Caroline sa...

Fin blogg!

Anna Caroline {Design Studio 210} sa...

Later som du verkligen har mycket att gora :) Ta hand om dig och lycka till. Kampa pa :)
/Caroline-dezgnjournal

Anna sa...

Det var en väldigt harmonisk och trevlig tavla.

Vad härligt med en tripp till San Francisco. Det är en underbar stad. Jag jobbade där en sommar för några år sedan. Ni kommer få det fantastiskt!

Lallis - liv och leverne sa...

VIlken härlig tavla!:)
Kram Lallis

karola sa...

Hejsan, kul du är med i tävlingen....jag tycker dom krukorna är såå fina :)

Det kan bli lite ensamt att bo på hotell så där inte sant? Men det är väl toppen att kunna jobba på intensivt och sen få lite tid när maken kommer över? :)
Ni kommer få så trevligt, golden gate bron är ju så vacker också.......

Äter du mycket bagels och dricker smoothies därborta? ...saknar det härhemma :(

ha en fin söndag!