torsdag 9 april 2009

Tävla om en inspirationsbok till uteplatsen!

Tiden var verkligen fullsmockad med saker innan det var dags för mig att packa väskorna i slutet på mars. Det var till och med så illa att jag helt missade att dra igång den tilltänkta tävlingen jag hade planerat för att fira bloggens 1 års dag som inföll i slutet på mars. Men bättre sent än aldrig, eller hur?

Vad passar väl bättre än att vara med och tävla om en inspirationsbok till årets uteplats nu när vårsolen börjar leta sig fram hemma i Sverige?!


Reglerna för den som vill vara med och tävla är enkla. Du behöver bara lämna en kommentar i kommentarsfältet. Vill du få en extra lott i lottdragningen så länkar du till tävlingen i din blogg. Glöm inte att nämna det i din kommentar! Använd gärna bilden ovan. Självklart får även du som inte har en egen blogg vara med och tävla.

Tävlingen pågår till fredagen den 17 april.

Lycka till!

15 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Åh, du väckte minnen genom att berätta om HGTV! Maken jobbade i USA under en period för några år sen och en påsk var jag över och besökte honom. På dagarna när han jobbade låg jag på hotellrummet och tittade på HGTV. Helt frälst, kunde inte slita mig! Tokigt!

Jag länkar och håller tummarna. Behöver all inspiration så här inför sommarsäsongen.

Carina - inspirera sa...

Den boken skulle jag gärna vilja ha. Kan inte få nog av inspiration till trädgården, nu när vi ska sätta igång!
Grattis till ditt 1:a år!
Kramen.

karola sa...

Den vill jag gärna vinna....min trädgård är som en leråker (av olika anledningar) och i stort behov av lite omvårdnad...

så efter sovrummet är klart så är det bara att ta på sig trädgårdshandskarna :)

Vilken toppen chans att få åka över och jobba för dej, Kul! Ja, det är spännande med egen firma....mycket som är föredel med det (men det är ju bäde ock såklart...gräset är ju alltid grönare....hm)

ha en jättefin påsk och njuta av din ostbricka :)

jagochmitthem sa...

Jag vill förstås vara med och tävla :-)

Glad Påsk!

Kram Annette

♥ mamman i huset ♥ sa...

Glad påsk till dig!

Självklart vill jag tävla hos dig. Länkar även ifrån bloggen!

Min rosendröm sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla. Älskar ju trädgårdar och att sitta och potanisera i olika böcker/tidningar.

Jag länkar i högerspalten i vår blogg.

Glad Påsk

Nina

Anna sa...

Hej!

Kikar in här första gången! Vilken härlig blogg! Hit återkommer jag gärna!

Är gärna med och tävlar om boken! Har precis blivit husägare så det är alltid bra med inspiration

Pysselprinsessan sa...

Vilken härlig blogg du har! Själklart vill jag vara med och tävla! Jag har inte någon trädgård, men hoppas på en den dagen det är dags att flytta hem till Sverige igen! :) Jag länkar i min sidospalt!
Kramar

Petra C sa...

Jag vill jättegärna vara med och försöka vinna den här boken. Vi står i begrepp att planera hur vi vill göra tomten till en trädgård så den är välbehövlig!

Jag länkar och håller tummarna!

Lycka till med tapetvalet!

Anneli sa...

Roligt att du har en tävling. Jag har redan boken så därför har jag inte anmält mig tidigare. Men så kom jag på att jag kunde ju ge bort den till någon som jag vet gillar trädgård och skulle bli så glad så jag är med.

Kramar

Linda (lintheand@hotmail.com) sa...

Hej!

Gör mitt först besök på din blogg nu och konstaterar att jag kommer att återvända hit, trevlig och inspirerande läsning.

Självklart vill jag vara med och tävla om boken, jag har precis flyttat till radhus så nu läser jag massor av trädgårdsböcker och längtar efter sommaren.

Unknown sa...

Självklart vill jag vara med!
Länkar och håller tummarna.

/Änglahår
anglahars@gmail.com

Malin sa...

Det är i sista sekunden men jag hoppas att jag hinner vara med... Länkar! http://inneoute.blogg.se/2009/april/tavling-hos-moderna-2an.html

Vårt liv sa...

Vi vill väldigt gärna vara med och tävla. har länkat från vår blogg också.

Sven och Mia

karina sa...

oj,jag var för sent ute...typiskt!