lördag 21 februari 2009

Designhotel

Frida med bloggen Husmusen har vid flera tillfällen haft möjlighet att bo på några av de designhotel som hon varit nyfiken på. Vi som både gillar att resa och uppskattar design är inte alls främmande för tanken att göra detsamma. För visst är det en speciell känsla att få bo lite lyxigare någon gång ibland?

På den här sidan finns massor med designhotel samlade från all världens hörn. Tänk att det finns så många hotell som faktiskt har satsat på inredningen. Visst vore det kul att någon gång få bo på ett eller flera av dessa hotell om så bara för en natt. Men innan det blir verkligt nöjer jag mig med att titta in och inspireras av bilderna från dessa fantastiska hotell.





(Foto: Skärmdump från http://www.designhotels.com/)


Fler resor är under planering hemma hos oss just nu. Maken åker till Florida i nästa vecka och jag kommer att ge mig iväg på en längre resa om ett par veckor. Helt klart spännande för min del. Jag kommer att återkomma till vad det handlar om när det börjar närma sig.


Kram Malin

6 kommentarer:

Ingrid sa...

Vad häftigt det vore att få bo så fint någon gång.

~Livet i byn

Anonym sa...

Jag skulle också vilja bo så någon gång, vore häftigt att känna sig lite lyxig...
Kramen.

Anonym sa...

Vad kul att du besökte min blogg och att du gillade den!

Vad spännande att ge sig ut och resa! skulle inte sitta helt fel.
KRAM Emmy

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Ja, att få chans att bo på ett fint hotell då och då är verkligen lyx! Så roligt att gå ge sig ut på resa! En paus i vardagen är alltid uppskattat.

Linda -Galleri Palla sa...

Ja, även om frida inte var så impad av Clarion Sign så var jag definitivt det. Vi fick ju bo i en av de åtta sviterna en hel helg och det var verkligen toppen!!!

Kolla här: http://livinglikelinda.blogg.se/2008/october/sviten-da.html

Anonym sa...

Hej!Ja jag är super nöjd med allt. Beställde det på Torsdag eller Fredag och det var klart på Måndag efter. Tyckte det var superfint med det där lilla hjärtat också. Och priset tyckte jag var helt okej 240:- Så jag tycker helt klart du ska fundera på det :) Det är ju en toppen present.