söndag 15 februari 2009

Tävla om priser från Anna Doll

Dahlarna firar 1 år som bloggare och lottar ut fina presenter som är sponsrade av Anna Doll. Vi är många som verkar ha givit oss ut i bloggvärlden som bloggare under förra våren. Jag är inte riktigt där ännu, men snart har jag även avverkat mitt första år.

Ni som ännu inte har hittat till Dahlarna måste absolut titta in där. Detsamma säger jag om Anna Doll. Det är en webbutik med saker helt i min smak.




För att vara med och tävla så följer du instruktionerna som finns på Dahlarnas blogg.

Lycka till!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att du är med & tävlar! LYCKA TILL! Hoppas att du får en bra vecka! KRAM!

Linda -Galleri Palla sa...

Visst går tiden snabbt när man har kul :)

Min rosendröm sa...

Hej där,

Jag har en utmaning till dig hos oss!!

/nina