torsdag 26 februari 2009

Tävling hos Inspirera Mera

Just nu känner jag mig verkligen tävlingssugen och det är svårt att låta bli att tävla när det lottas ut så fina priser. Sen är det väl heller aldrig fel att sprida sina chanser, eller hur?

Hos Inspirera Mera pågår just nu en tävling med fina priser från Designonline. För vem kan motstå chansen att vinna ett presentkort från Designonline eller en Marimekkoskål?
Faktum är att jag verkligen vill ha en Marimekkoskål, och gärna i rosa. Maken är inte alls lika förtjust i den som jag så hittills har jag inte köpt en sådan. Men någon gång måste jag ha lite tur och varför inte denna gång?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att du är med och tävlar. Lycka till och ha en trevlig helg! Kram Sandra

Anneli sa...

Lycka till jag håller tummarna :)