torsdag 26 februari 2009

Tävlingsdags!

Jag som inte alls brukar ha tur i spel (men som tur är i kärlek) vill ändå göra ett försök och vara med i utlottningen hos Fyra i huset. De lottar ut ett kitt med städa och fika prylar innehållandes expressokaffe, kalaskakor och en disktrasa. Trasan gillar jag lite extra. Har jag inte tur denna gång kanske jag får ta mig till närmaste Lagerhaus där dess finns till försäljning.


Detta är förresten min 100 inlägg på bloggen. Ett litet hurra för de första hundra kan det vara värt, eller hur? Nu börjar jag dessutom närma mig mitt första år som bloggare. Tänk så snabbt tiden går!

4 kommentarer:

Nina sa...

Grattis till 100-inlägg :-) och kul att du vill vara med och tävla.

/nina

Anonym sa...

Tack för tipset, jag vill också vara med och tävla...tänk om man skulle vinna någon gång!
Och naturligtvis grattis till dina 100 inlägg, tänk vad snabbt det går!
Kramen.

Ingrid sa...

Hurra hurra för ditt hundrandeinlägg.

~Livet i byn

Anonym sa...

Grattis till 100 inlägget!!!

Kram Annette