onsdag 11 februari 2009

H&M Home

Det händer mycket i våra liv just nu. Kanske inget som direkt syns på bloggen men sådant som framförallt "stjäl" tid från bloggandet och från andra saker också för den delen. Hemmafix är en sådan sak. Det är kul att fixa hemma men det tar sin lilla tid i anspråk. Mina träningar tar även de sin beskärda del. När jobbet hopar sig försvinner en del timmar på kvällar och helger. Samtidigt vill jag hinna med att träffa vänner och familj mer än vad jag hinner göra nu. Något som ger mig konstant dåligt samvete för att jag inte hinner träffa så mycket som jag skulle vilja. Så om det är lite glesare mellan uppdateringarna just nu så är det orsaken till det.

Framför oss har vi en hel del spännande saker. Min syster döper sin dotter i början på mars, jag ska på 30-års fest nästa helg. Maken ser förväntansfullt fram emot resan till Miami i slutet på februari och jag, jag ser fram emot att äta mat med skaldjur, sappa runt på tv:n, dansa till gamla klassiker i vardagsrummet, måla sovrummet och träffa kompisar. Kanske finns det tid till att fylla frysen med smaskigt hembakat? Sovrummet är iallafall en prioritet.

Idag ska jag iväg på kundundersökning på H&M Home där jag har möjlighet att tycka till om deras nya produkter. Jag har visserligen sett några av sakerna tidigare hos några av er bloggare men idag blir det förhoppningsvis lite fler saker att titta på. När jag ändå befinner mig i city ska jag passa på att titta på en liten "Alla hjärtans dag" present till maken och en present till min mor som fyllde år i måndags. Jag har ingen aning om vad jag ska köpa så det är skönt att jag har lite tid till förfogande.

Kram Malin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så spännande det låter, med allt ni har framför er...
Det är bara den där tiden som ibland blir knapp!
Kul att kolla H&M Home prylar...
Kramen.

Anonym sa...

Vad kul att kika in H&M homes sortiment. Jag har ju oxå sett lite smakprover på bloggar och i någon tidning =) Du får berätta vad du tyckte det :) kul att höra att du tyckte mattorna passar, jag har som smält färgen nu så jag trivs med dom :) På fredag är jag ledig så då ska jag sätta igång med lite fixa hemma projekt!