lördag 7 februari 2009

Projekt hemmafix fortsätter...

Den här veckan har varit fullspäckad och inte en stund har funnits tillgänglig för bloggen. Därför har jag inte heller hunnit svara på inlägg eller kikat in hos er andra. Hemma hos oss fortsätter projekt hemmafix. Det är lika bra att köra på medan vi fortfarande har energin i kroppen. I helgen ska vi se till att få upp en garderob med extra förvaring inne i klädkammaren. Något som vi hade bestämt redan innan vi flyttade in för snart ett år sedan. Nu äntligen är det på gång! Handdukar och sängkläder som hittills haft sin plats i lådor under sängen kommer nu få en mer skyddad tillvaro i klädkammaren. Ibland har katterna fått för sig att lådorna är den perfekta sovkorgen. Något som matte och husse verkligen inte har uppskattat...


Dessutom är det dags att sätta upp våra spotlights i vardagsrummet, en hylla ska upp på väggen, gardiner skall sys. Vi har massor av saker att göra här hemma helt enkelt!

Jag återkommer med en uppdatering så snart det nya är på plats. Trevlig helg önskar jag er alla!

Kram Malin

5 kommentarer:

Anonym sa...

Later som oss!! Vi har ocksa tusen jarn i elden just nu. Energin och orken att fixa gar i vagor sa det galler att ligga i nar man orkar.

/Nina

Anneli sa...

Ja det gäller att passa på när man har ork. Vi har tagit det lite lungt i helgen få se om det blir lite gjort idag.
Våran katt är också hopplös på att krypa ner i lådor.
Ha en bra vecka.
Kramar

mirkajohanna sa...

Hejsan! pannacottaglassen är köpt som den är, men jordgubbarna la jag till själv! Och herregud så gott det var :)

Vilka fina tvättmedelsburkar du gjort. Själv skulle jag vilja hitta en lösning till flytande tvättmedel, för det är det enda jag använder. Men jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det...

Anonym sa...

Ni verkar ha en hel del att stå i ser jag. Spännande att få se sedan när det är på plats.

~Livet i byn

Anonym sa...

Hej vännen... Har en hälsning till dig i min blogg... ;)