fredag 9 januari 2009

Framtida inspiration

Jag är en morgontrött person som inte gillar att stressa på morgonen. Det gör att jag behöver en timma på mig från dess att jag går upp tills dess att jag går utanför dörren. På detta så har jag SvD på morgonen som jag måste läsa. Måstet kommer av att jag ha den hemma. Annars känns det bortkastat att prenumerera på en tidning jag inte läser. Så igår kväll tog jag ett beslut. Jag bestämde mig för att säga upp SvD när denna period har förfallit och istället prenumereraElle Interiör. Istället för att känna sig stressad varje morgon blir det kvalitetstid varje månad. Framförallt slipper jag släpa kassarna till återvinningen lika ofta. Bara det är en stor bonus!



Så igår lade jag in beställningen. 12 nr av Elle Interiör och en skruvdragare från Black&Decker för bara 249 kr. Ett erbjudande jag inte kunde stå emot! Nu ser jag fram emot att krypa upp i soffan med en kopp te när första numret kommer. Tänk så skönt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Tack så mycket, detsamma ill dig med dina studier. Jag håller med det var kusligt hur mycket gemensamt vi hade. Ser att vi också har intresset för katter gemensamt :)

Anonym sa...

Javisst kan det vara stressande när tidningarna bara hamnar på hög. Vi har av samma anledning skippat morgontidningen.
Svar: Jag måste varna att virka mormorsrutor är beroendeframkallande... :-)