onsdag 28 januari 2009

Frusen om fötterna?

Jag lider av (konstant) kalla fötter och får ofta en ilsken blick när jag kryper ner under täcket. Speciellt har fossingarna en tendens att bli extra kalla efter ett par timmar framför datorn. Gissa om jag skrattade gott när jag såg ett par tofflor som värms upp via usb-porten på datorn. Dessutom kan du ställa temperaturen efter eget önskemål. Misstänker att det är någon som drabbats av samma sak som jag som kom på denna fiffiga idé.

Nu är det dags för mig att krypa ner i soffan och njuta av lugnet en stund. Sällskapet i soffan kallar.

Ha en trevlig kväll!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ooooh! Snacka om årets julklapp!

Anonym sa...

De var ju jättesöta!

Anonym sa...

Tack for titten inne hos oss. Fredrik har kopt farg och ska mala i helgen, det ska bli jattekul att se. I var forra lagenhet sa malade vi bland annat ett recept pa vaggen i koket sa vi har gjort liknande innan, sa vi vet att det ar jobbigt men vi far hoppas att det blir bra, ska bli kul hur er varldskarta blir sen ocksa.
/nina

jag sitter vid en laptop med engelskt alfabet sa det ar darfor det blir lustigt nar jag skriver.

Anneli sa...

Vilka fiffig tofflor värms upp via usb-porten. Jag som var så imponerad av dotterns nya slalompjäxor. De har på varje pjäxa en hållare för fyra AA batterier som värmer upp sulan i pjäxan. Så nu behöver man inte vara kall om fötterna i backen. Många bra prylar till oss med kalla fossingar.