måndag 26 januari 2009

Överraskande bad

Vi är fyra stycken som träffas med jämna mellanrum och äter middag, dricker vin och pratar tjejsnack en hel kväll. Varje gång träffas vi hos någon ny som ansvarar för planering av middagen. Dom andra tre köper vin utifrån det som är planerat på menyn. Det enda kravet som finns är att vi inte ska ha druckit det tidigare under någon middag. Det är något som är väldigt lyckat. Det var så jag spenderade min lördag.

Tjejmiddagen i lördags innehåll däremot en extra överraskning. Mina underbara vänner hade planerat ihop en kombination av sen möhippa och present och bjöd mig på massage och bad på Centralbadet i Stockholm. Det var verkligen uppskattat! Dagen avrundades sedan med middag och vin hemma hos en av vännerna tillsammans med gott sällskap av svenska herrlandslaget i handboll. Tyvärr var inte matchen som vi hoppades men det gjorde inte alls något.







Jag passade på att göra om lite på vardagsrumsbordet i helgen. Ett underlägg fick agera duk under mina ljusstakar som jag fått av min kompis Elisabeth och en blomma. Blomman var en present från min snälla granne som passade våra katter i samband med semestern. Jag gillar den starka cerisa färgen som de har. Det bästa är nästan att den lever än! Jag som inte är känd för att ha gröna fingrar...

Malin

3 kommentarer:

kardemumma sa...

Men vilken underbar överraskning!
Det är så himla skoj när nåt extra händer.
Kram C

Anonym sa...

Vad kul att du verkligen gillade dom gumman! Var SÅ nervös när vi skulle handla något till er. Kul med möhippan också, även om jag OCKSÅ ville vara med! =)

Anneli sa...

Vilken härlig överraskning låter som du hade en helt underbar dag.
Kram