söndag 11 januari 2009

Årets julklapp?

Varje år får vi en liten julklapp från jobbet. Eftersom jag åkte på semester innan jul så hade jag hunnit försvinna iväg innan julklapparna delades ut. I veckan stod ett litet paket på kontoret och väntade på mig. Årets julklapp var en matlåda med tillhörande plastbestick från Stockhome. Alldeles utmärkt för picknick kanske?




Åsikterna har vad jag fått veta varit blandade hos mina kollegor. Vad jag tycker vet jag inte riktigt. Praktisk ja, men snygg? Kanske inte... Inte i närheten så fin som julklappen som Sara vill faras man fick med sig hem. Hur hade era reaktioner blivit tro?

Malin

2 kommentarer:

A home far away sa...

Jadu det är nog inte lätt för företagen att ge julklappar till sina anställda, det kommer aldrig att hända att alla blir nöjda:-

Du frågade lite om resmål i Asien, hmmm, då svarar jag att det beror på vad du vill ha.Om jag ska vara riktigt ärlig så är jag lite besviken på de resmål vi varit på (förutom hotellen som varit helt underbara) Koh Samui, Langkawi, Hua Hin mm skrivs i resekatalogerna som världens underbaraste ställen o fina stränder...det tycker inte jag! Ser ut som stranden vi har här i Singapore...nästa gång ska jag ha turkost vatten och fina fiskar som jag snorklar kring:-

Jag är alltid orolig när jag åker till ett nytt ställe, för att jag inte ska bli nöjd, o som sagt resekatalogerna, ger jag inte mycket för de ger en alltför skimrande bild kring sina resmål...

Hör av dig om du bokat nåt, så kanske jag har lite koll på läget:_

Lycka till

Kram Gunilla

Pysselprinsessan sa...

Island var en upplevelse! Det är otroligt vacker natur (speciellt i norr enligt mig), landskapet är sagolikt! Sen finns det ju en gejser och ett vattenfall på sydsidan som är värda att besöka.

Shoppingen då!? Kläder och exklusiva grejer finns det gott om i reykjavik, men inga inredningsgrejor som jag spanade efter! I Akureyri på nordsidan fanns det ett par bra sådana affärer (som jag tipsade om) men det är allt där!

Jag skulle gärna åka tillbaka på vår eller höst. Jag tror att naturen kan vara ännu läckrare då!

Kramar