fredag 16 januari 2009

Helgledigt

Äntligen (!) är det helg. Så jag har längtat till en ledig stund där jag och maken kan ligga i soffan och bara slappa framför TV:n. Godisförrådet är laddat och soffan hägrar. Det ska bli helt underbart!

Den här veckan har gått i ett. Jag har knappt hunnit hem och vänt innan det har varit dags att dra på sig skorna och åka till nästa aktivitet. Har jag väl haft en kväll ledigt så har den använts till jobb. Jag har hunnit med 6 träningspass på åtta dagar. Känns som en ordentlig chock efter en månads vila i samband med semester och alla helgdagar under jul. Det har därför varit begränsad aktivitet från min sida här på bloggen och framförallt har jag inte hunnit med att kika in hos er andra. Men nu ska det bli ändring på det!

Igår blev det en kort sväng in på mataffären för att handla lite nödproviant. Det var helt otroligt mycket bilar på parkeringen och det tog ett tag innan jag kom på varför. "Oturligt" nog råkade vi precis pricka in startskottet på Stalands rea vilken jag bara inte kunde undvika att besöka. Inget nytt i möbelväg behövs men det finns ju alltid en hel del roliga saker på interiörbutiken. Hem följde några saker. Bland annat köpte vi ett väggvinställ från Herstal som var nedsatt till 60 kr på rean. Kan det bli bättre?!

(Foto från www.herstal.dk)

Än har vi inte hunnit få upp det på väggen men så fort det kommer på plats blir det lite nya miljöbilder hemma.

Trevlig helg önskar jag er alla!

Malin


2 kommentarer:

millandante sa...

Vilket fynd!!
Hoppas ni har det riktigt mysigt nu med godis och soffläge!

Petra C sa...

Wow, vilket fynd. Ha en fortsatt trevlig helg!