tisdag 20 januari 2009

Mera julfynd

Innan jul gick jag och drömde om lite nya saker att pryda hemmet med. Eftersom vi skulle åka bort kändes det inte motiverbart att köpa en massa saker då. Bland annat ville jag gärna köpa nya gardiner för att byta ut de som följt med under några år nu. Så blev det aldrig då men nu har jag fyndat stuvbitar på Åhlens till reapris. Jag hoppas att detta ska vara tillräckligt för att räcka till en kappa till köket. Annars blir det kuddar till vardagsrummet inför nästa jul.


(Foto ahlens.se)



Något annat jag tittat på vi flera tillfällen är denna julkula med ljusslinga inuti. Ordinarie pris har legat på mellan 200-300 kr men nu fann jag den på rea till halva priset. Eftersom jag med väldigt stor sannolikhet skulle ha köpt en inför jul så kunde jag inte låta bli att lägga ner den i korgen.



(Foto herstal.se)



Gissa om jag känner mig nöjd när jag hittar saker jag vill ha till reapriser! Det kan verkligen göra min dag :)




Malin


Inga kommentarer: