fredag 16 januari 2009

Vinn en unik barnrumstavla

Fram till den 25 januari pågår en tävling hos Peppar och Vanilj där du har möjligheten att vinna en tavla målad av barnboksillustratören Bettina Johnsson. Tavlan kommer att målas unikt för dig och du har möjlighet att själv komma med önskemål om färger och detaljer.


Även om vi själva inte har barn så kan jag inte låta bli att delta i tävlingen. Vinner jag kommer tavlan att förvaras på en bra plats tills dess att den får pryda några väggar hemma.
Malin

3 kommentarer:

jennys hus sa...

Viöka fina tavlor.

tack så mycket för din fina kommentar inne hos mig:-)
Kram/jenny

Anneli sa...

Jag håller tummarna att du vinner.
Ha en bra vecka. Kram

Anonym sa...

He, he, he... Radhus, ring, barnrumstavlor.... Jo, jo......... Det är ju det här jag har varnat dig för gumman.... *s*