söndag 11 januari 2009

Mitt pris!

Den här helgen har varit fullt uppbokad av handbollsaktiviteter. I lördags spelade vi match på Mariehamn och idag har vi varit en sväng upp till Hedemora. Det har med andra ord inte hunnit göras så mycket annat. Samtidigt som det har gått åt mycket tid så har det varit väldigt kul. Trots att jag inte är purung längre (iallafall inte inom idrotten räknad) så tycker jag att det är otroligt kul. Dessutom får man sin beskärda del av motionen, vilket inte heller är helt fel.

Förutom några blåmärken och några ömmande kroppsdelar har jag även fått ett pris för bästa spelare. Inte alls så tokigt faktiskt. Ännu gladare blev jag när jag såg var presenten innehöll. Superfina små kaffemuggar från Sagaform, alldeles perfekta för picknick.



Det är sällan jag har turen att vinna i tävlingar så det här spred lite extra glädje i tillvaron.


Kram Malin

Inga kommentarer: