tisdag 13 januari 2009

Städhjälp någon?

Jag har tidigare nämnt att jag ibland önskar att jag hade en hustomte som hjälpte till här hemma när tider tryter som värst. Hur är det man säger, man ska vara försiktig med vad man önskar sig? Någon hörde mig och vår lilla Tussan hjälper mer än gärna till när matte plockar ur diskmaskinen. Alla skrymslen och vrår som kan undersökas ska undersökas.



(Ni behöver ju inte kolla in oredan i skåpet...)



Som sagt, alla skåp ska undersökas ordentligt.






Jag kan verkligen inte med att bli arg utan skyndar för att hinna få upp kameran innan tillfället försvinner. Trots allt är hon för go och vill bara vara med och leka när matte leker kurragömma med alla saker!


Häromdagen slutade min gamla besöksräknare att fungera och jag var tvungen att lägga upp en ny som började räkna om från början. Så himla surt! Någon annan som har haft samma problem?


Hoppas ni alla har haft en trevlig tisdagskväll. Klockan börjar bli rätt mycket så nu är det dags för mig att krypa till kojs. Imorgon väntar en ny dag fullspäckad med saker både på jobbet och på kvällen.


Malin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men gud,hur kan du låta katten va i köks skåpen??

Mallas sa...

Ja du, låta och låta... Det är verkligen inte något som tillhör vanligheterna men ibland är hon för nyfiken för att låta hemliga ställen vara. Oftast hugger matte tag i henne direkt men denna gång passade jag på att låta kameran få smälla av ett par kort innan katten lyftes ut.

Det vore trevligt om man ville skriva under med sitt namn när man lämnar kommentarer (framförallt när man är kritiskt till något).

Malin